Джи Ай Ентърпрайс ООД има разработен собствен специализиран on-line софтуер за приемане, обработка и проследяване на заявките за ремонт, следене на статутите на обектите, състоянието на машините, както и въвеждане на Maintenance plan за съоръженията, за които носи отговорност – HELP DESK. Разработихме този тип услуга, водейки се от желанието си максимално да улесним комуникацията с нашите клиенти, и за да можем да приемаме заявки бързо, лесно и по всяко време в денонощието. Чрез усъвършенстване на системата през последните години на този етап рискът от грешки при изпълнението на услугите е сведен почти до нула. Системата генерира също фактури, плащания, продажби и служи за електронен архив на нашата фирма.
В продължение на общо един месец, включително 7 нощни смени, Джи Ай подмени изцяло климатизацията и вентилацията в кухнята на р-т Хепи Севастопол. Доставка и монтаж н...
Прочети ощеДжи Ай, е сервизен партньор за инструменти на вносителя на Raider и TopMaster, ЕвроМастер Импорт Експорт ООД.
Прочети ощеДжи Ай, се грижи за изправността на цялата ОВК инсталация на р-т Хепи в Парадайс Мол в гр.София.
Прочети още