Хелпдеск и управление на заявки

Джи Ай Ентърпрайс ООД има разработен собствен специализиран on-line софтуер за приемане, обработка и проследяване на заявките за ремонт, следене на статутите на обектите, състоянието на машините, както и въвеждане на Maintenance plan за съоръженията, за които носи отговорност – HELP DESK. Разработихме този тип услуга, водейки се от желанието си максимално да улесним комуникацията с нашите клиенти, и за да можем да приемаме заявки бързо, лесно и по всяко време в денонощието. Чрез усъвършенстване на системата през последните години на този етап рискът от грешки при изпълнението на услугите е сведен почти до нула. Системата генерира също фактури, плащания, продажби и служи за електронен архив на нашата фирма.

Проекти

Завод на "Уолтопия АД"- цялостно изграждане на ПИС

Джи Ай Ентърпрайс  беше главен изпълнител на проекта за цялостно изграждане на ПИС - димни датчици и спринклерна инсталация в завода на "Уолтопия АД" в Летница.

Прочети още

Еднофамилна къща в кв. "Галата", завършване до ключ, РЗП 230м2

Джи Ай Ентърпрайс ООД извърши завършване на еднофамилна къща в кв. "Галата" в гр. Варна. Проектът беше изпълнен за около месец и включваше: подравняване на т...

Прочети още

Магазини "Лили Дрогерие" в България

Джи Ай Ентърпрайс ООД изгражда до ключ магазини "Лили Дрогерие" в България.  

Прочети още