Хелпдеск и управление на заявки

Джи Ай Ентърпрайс ООД има разработен собствен специализиран on-line софтуер за приемане, обработка и проследяване на заявките за ремонт, следене на статутите на обектите, състоянието на машините, както и въвеждане на Maintenance plan за съоръженията, за които носи отговорност – HELP DESK. Разработихме този тип услуга, водейки се от желанието си максимално да улесним комуникацията с нашите клиенти, и за да можем да приемаме заявки бързо, лесно и по всяко време в денонощието. Чрез усъвършенстване на системата през последните години на този етап рискът от грешки при изпълнението на услугите е сведен почти до нула. Системата генерира също фактури, плащания, продажби и служи за електронен архив на нашата фирма.

Проекти

Студио за лазерна епилация и естетически услуги "Диона Про" в гр. Варна

Джи Ай Ентърпрайс ООД извърши изграждане и цялостен ремонт на студио за естетически услуги "Диона Про" в гр. Варна: СМР - шпакловане, боядисване, подови настилки...

Прочети още

Магазин "Лили Дрогерие" в Стара Загора

Джи Ай Ентърпрайс ООД извърши цялостен ремонт и преустройство на магазин "Лили Дрогерие" в гр. Стара Загора: къртене, събаряне, изхвърляне и и...

Прочети още

Европейски парламент

Джи Ай Ентърпрайс извършва пълна абонаментна техническа поддръжка на сградата на Европейската комисия и Европейския парламент: ОВиК ВиК Строително ремонтни дей...

Прочети още