Хелпдеск и управление на заявки

Джи Ай Ентърпрайс ООД има разработен собствен специализиран on-line софтуер за приемане, обработка и проследяване на заявките за ремонт, следене на статутите на обектите, състоянието на машините, както и въвеждане на Maintenance plan за съоръженията, за които носи отговорност – HELP DESK. Разработихме този тип услуга, водейки се от желанието си максимално да улесним комуникацията с нашите клиенти, и за да можем да приемаме заявки бързо, лесно и по всяко време в денонощието. Чрез усъвършенстване на системата през последните години на този етап рискът от грешки при изпълнението на услугите е сведен почти до нула. Системата генерира също фактури, плащания, продажби и служи за електронен архив на нашата фирма.

Проекти

Изграждане на нова климатизация и вентилация в кухнята на р-т Хепи Севастопол, гр.Варна.

В продължение на общо един месец, включително 7 нощни смени, Джи Ай подмени изцяло климатизацията и вентилацията в кухнята на р-т Хепи Севастопол. Доставка и монтаж н...

Прочети още

Сервиз на инструменти и климатична техника за ЕвроМастер Импорт Експорт ООД

Джи Ай, е сервизен партньор за инструменти на вносителя на  Raider и TopMaster, ЕвроМастер Импорт Експорт ООД.

Прочети още

Поддръжка на ОВК инсталацията на р-т Хепи, Парадайс Мол, гр.София

Джи Ай, се грижи за изправността на цялата ОВК инсталация на р-т Хепи в Парадайс Мол в гр.София.   

Прочети още