Хелпдеск и управление на заявки

Джи Ай Ентърпрайс ООД има разработен собствен специализиран on-line софтуер за приемане, обработка и проследяване на заявките за ремонт, следене на статутите на обектите, състоянието на машините, както и въвеждане на Maintenance plan за съоръженията, за които носи отговорност – HELP DESK. Разработихме този тип услуга, водейки се от желанието си максимално да улесним комуникацията с нашите клиенти, и за да можем да приемаме заявки бързо, лесно и по всяко време в денонощието. Чрез усъвършенстване на системата през последните години на този етап рискът от грешки при изпълнението на услугите е сведен почти до нула. Системата генерира също фактури, плащания, продажби и служи за електронен архив на нашата фирма.

Проекти

"Бенчмарк Бизнес Център"

Джи Ай Ентърпрайс е дългогодишен партньор на "Бенчмарк Бизнес Център". Тринадесет етажната сграда е с РЗП 31 000 кв.м., нейни наематели са компании като "ЧЕ...

Прочети още

"Обединена Българска Банка"

Джи Ай Ентърпрайс извършва пълна абонаментна техническа поддръжка на всички офиси на ОББ в България. Ние поддържаме, профилактираме и сервизираме всички съоръжения, свързани с ...

Прочети още

Европейски парламент

Джи Ай Ентърпрайс извършва пълна абонаментна техническа поддръжка на сградата на Европейската комисия и Европейския парламент: ОВиК ВиК Строително ремонтни дей...

Прочети още